4týdenní kurz:
JAK ZVLÁDAT STRES A NEJISTOTU DNEŠNÍ DOBY POMOCÍ ACT-U

Tento kurz je zaměřený na praktické metody založené na ACT-u (Terapii přijetí a odhodlání), které budete moct využít ve svém každodenním životě pro zvýšení vaší psychické odolnosti a tím lépe zvládat stres a nejistotu dnešní doby, nebo jakéhokoliv těžkého období ve vašem životě.

“Nemůžeme zastavit vlny, ale můžeme se naučit surfovat.” Jon Kabat-Zinn

 

Autory tohoto programu a výcvikového manuálu jsou londýnští psychologové, Dr Paul Flaxman a Prof Frank Bond, a ve Velké Británii je tento program od roku 2010 úspěšně adaptován pro zaměstnance ve zdravotnictví (National Health Service), ve školách, vládních organizacích i v privátní sféře (např. v bankovnictví). Lektorka kurzu, Lucie Zernerová, je spolupracovnicí Dr P. Flaxmana na City, University of London.

Náplní kurzu bude:

  • Nácvik všímavosti (mindfulness) a schopnosti ‚ukotvit se‘ v přítomném okamžiku
  • Autopilot ve vašem životě
  • Tři emoční systémy
  • Jak účinně nakládat s negativními myšlenkami a emocemi
  • Ujasnění si, co je pro vás osobně opravdu důležité?
  • Hodnoty jako základ odhodlaného jednání v každodenním životě
  • Odhodlané jednání a jak se vyrovnávat s překážkami
  • Laskavost – jak být sám sobě lepším přítelem
  • Jak pečovat o sebe sama v této době a posilovat psychickou odolnost

Jednotlivá setkání se budou odehrávat jako kombinace prezentací, zážitkových cvičení, aktivních diskuzí, nácviku praktických dovedností a dobrovolného sdílení vlastních prožitků.

 

Abyste si z kurzu mohli odnést co nejvíce a každý měl dostatek prostoru pro nácvik dovedností je kapacita kurzu omezena na 20 účastníků.

Kdy:  6.9.2021
pondělky 18-20.30hod

CENA kurzu:
2200 Kč

Kde:
Zoom-online

Na kurz se prosím přihlaste zde

 

ACT, Terapie/trénink přijetí a odhodlání je vědecky ověřený psychologický přístup, který pomáhá lidem s různými psychickými problémy (deprese, úzkosti, stres, trauma atd.), ale využívá se i jako prevence psychických problémů a přispívá k lepší pracovní nebo sportovní výkonností. Vědecký výzkum ohledně účinnosti ACT-u uvádí, že ACT nám může pomoci žít smysluplnější, naplněnější a vitálnější život jak v soukromé, tak i profesní oblasti.

V ACT-u se učíme přijímat prožitky (fyzické, myšlenkové, emoční, smyslové) takové, jaké skutečně jsou s využitím všímavosti (mindfulness), s odstupem, v roli pozorovatele a bez nutnosti hodnocení. Odhodlané jednání představuje aktivní složku tréninku, která nám umožní jít za tím, co je pro nás důležité (za našimi hodnotami) i přes nepříjemné prožitky a překážky. Hodnoty odrážejí to, co je pro nás v životě důležité, za čím si stojíme, jaký chceme vést život nebo jakým chceme být v našem životě člověkem.

Ochutnávka z kurzu Jak zvládat stres a nejistotu dnešní doby pomocí Terapie/trénink přijetí a odhodlání (ACT)

Kdy: 

Vyzkoušejte si zážitková cvičení a trochu jiný pohled na naše myšlení a chování podle ACT-u. Tento psychologický přístup (ACT) je založený na vědecky ověřených metodách. Ochutnávka neočekává žádnou předchozí znalost tohoto přístupu a nebudou se v ní vyskytovat žádné odborné, terapeutické nebo vědecké pojmy, které by byly náročné na pochopení.
Akce je zdarma. Přihlaste se prosím, na
Odkaz na ochutnávku dostanete den před konáním.